top of page

POHÁDKOVÉ BYTOSTI

Zdravím Tě, po nějaké době jsem opět zde ;-) Vrátila jsem se z Toskánska ze setkání s tancem a pohybem "Body Intelligence". Z celé cesty bych chtěla pro tuto chvíli vypíchnout muže, který je v současnosti pro mne velkou inspirací - Erik Iversen.

V životě má člověk štěstí, když může potkat své učitele. Svým způsobem jsme si každý sami sobě a sobě navzájem svým učitelem, ale někteří, které potkáme, mají ještě i něco navíc. Jakoby byli snad z pohádky. Naslouchání jim a pobyt s nimi přímo hladí.

V průběhu svého života jsem narazila na mnoho inspirativích lidí, často jsem ani nevěděla, kdo vlastně jsou, ale něco mě k nim zavedlo. Jako třeba byli Wolf Dieter Storl (německo-americký etnobotanik a antropolog) na pobytu s ním jsme se učili o rostlinách kolem nás a jejich duši. Mohli jsme jít 20 metrů 3 hodiny a stále byly kolem nás samé poklady (v mém článku "poklady kam se podíváš" si můžeš stáhnout mé poznámky https://www.tanecjakocesta.com/single-post/2017/05/03/Poklady-kam-se-pod%C3%ADváš ). Byli to lidé jako Rita McLeod z Kanady na výcviku COPE - vytváření optimálních osobních zkušeností, Mona Lisa Boyessen spolutvůrkyně směru "biodynamická psychoterapie" na kurzu Alpha nursing atd. atd. Běžně nejsem lovcem dvojičkových fotografií, ale pár jich sem dám, ty co jsem dokázala najít, ať tu máme barevně <3

ERIK IVERSEN Z KANADY

Myslím, že Erik Iversen mě zatím zaujal nejvíc. Měla jsem to štěstí, že jsem s ním byla šest dní v Toskánsku ve společnosti dalších barvitých a zajímavých osobností z celého světa. Spolu s ním lektoroval Marc Lendfers z Nizozemí. U Erika mě zaujal celý komplex jeho osobnosti, abych to tak řekla. "Náhoda" mě přivedla na jeho workshop tance v Praze a jeho energie mě oslovila natolik, že jsem pocítila opravdu velkou chuť tento obor detailně poznat ve hmotě. Ta masíčka, kosti, energii v těle ... a předně tu "jeho cestu pro život". Marc Lendfers byl jako lektor také výborný, ale energie Erika je pro mne velmi vyjímečná ... cítím ho jako velkého učitele. Za život mu prošly rukama fyzioterapeuta tisíce lidí a neméně jich s ním tancovalo, jeden z nejbližších Gabriely Roth, zakladatelky tance 5 rytmů, která již bohužel nežije. Dívat se na něj je pro mne jako pozorovat hrající se děti na písku ... zcela v souladu se sebou i Vesmírem hravě a uvolněně. Je cítit jak miluje svou ženu, která pracuje v Circ de Solei a krásně povídá o tom, jak jsou společně hraví, neustále tancují a blbnou. Všímala jsem si, jak se stále přirozeně hýbe popotancovává a pozpěvuje si. Pravdou je, že má i trochu odlišný způsob přemýšlení ... myšlenky v hlavě mu asi jedou jinak, nebo možná ani nejedou :-) ... zen ...

Když jsem v průběhu jednoho povídání u večeře říkala Marcovi (vytrhnu z kontextu) "Tak tedy teď mě strašíš" ... zvedl hlavu od své večeře a s úsměvem říká " Nene, on tě nestraší, v tobě vzniká strach, když on něco říká, za to on nemůže." Zdánlivá drobnost, ale velký rozdíl, když ji člověk dokáže zařadit do svého denního vnímání.

Zvláštností je, že mě vždy oslovují věci a lidé z Kanady (efektivní rodičovství, COPE ...)

Být z poloviny v takové pohodce v Erikových letech, tak budu maximálně spokojená ... velký vzor a věřím, že jsme se neviděli naposledy.

Určitě neuděláš chybu, kdy navštívíš jeho web http://www.erik.iversen.ca a pokud zavítáš na jeho workshop, bude to krok k zpříjemnění Tvého života 100%. Přemýšlím, že bych jej přivezla do Luhačovic. Jsem ráda za jeho inspiraci. Děkuji

Zuzka

Tancujeme:

8.6. - 11.6. údolí pyramid v Bosně

24. 6. Sklep 33 Zlín

14.6.- 16.6. Ludkovice u Zlína pobyt s tancem a zpěvem

Každé úterý Zlín


Nejlepší příspěvky
Zkuste to později
Až budou příspěvky zveřejněny, uvidíte je zde.
Nejnovější příspěvky
Archiv
Hledání podle štítků
Zatím žádné štítky
Následujte nás
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page