top of page

MNOHO PODOB (hudební) VÁŠNĚ

Říkat, že miluju hudbu je asi zbytečné :-) Tedy říkat to znovu :-)

A v posledních dnech mám možnost se jí věnovat v různých podobách. Proto mě napadlo, že jen krátce telegraficky Vám představím něco málo z toho, co si mohu hudebně užívat.

Často se setkávám s tím, že mě i mé aktivity lidé považují za "ezoterické" takové hodně "spirituální". Jsou to nálepky, které není potřeba používat. Mám ráda mnoho druhů hudby, zvuků, různé nástroje a mnoho jsem jich také ochutnala. Třeba jen ve zpěvu jsem zpívala jak operu na základní škole, tak pop s dívčí kapelou, tak big beat, rock a pop s kapelami, mantry a léčivé zpěvy. V každém lze to spirituálno pro své nitro najít i když to nemá ten "ezo-spirituální" obal.

Je řada nástrojů, které jsou v současnosti laděné tak "aby nám prospívaly", přinášejí nám léčivé tóny a harmonie, ladí nás do souladu s přírodou. Jsou skvělé. Druhou nohou se ale pohybuji řadu let spíš v taneční hudbě. Osahala jsem si jak housle tak gramofony na mix techna. Nejen obrazně, ale i prakticky. V mládí jsem hrávala na housle a příčnou flétnu, v pubertě jsem se učila mixovat na gramofony a jezdila po parties se skupinou DJ's a teď si realizuji své sny a učím se na klavír. Pořídila jsem si také harmonizující vysokovibrační sundrum, který hladí duší hudbou a vibracemi i tělo. V posledních týdnech prošel pod mými dlaněmi i velmi moderní Ableton Push a hrát na něj mě moc baví. Učím se pro Vás vytvářet taneční cesty přímo a živě.

KAPELA

V současnosti hraji s kapelou BPM 1.5. na náměstí ve Zlíně, 13.5. ve Zlíně v parku. Hrajeme rock, který určitě znáte a rozezpíváte se s námi.

MANTRY

Společně s ostatními pěveckými nadšenci se společně scházíme, většinou v pondělky, abychom si zpívali ozdravné mantry a užívali si i harmonií v jiných skladbách a písních, které zpíváme. Občas to střídáme s lekcemi zpěvu - tedy s takovou hodinkou a půl, kdy se učíme lépe dýchat a lépe zpívat. Já sama doma mantry zpívám neustále ... harmonizují, uklidňují, ozdravují.

KLAVÍR

Plním si svůj sen a děkuji své těte, že mě trpělive učí na klavír, ačkoliv na to občas nemám čas. Mé děti na něj také hrají.

SUNDRUM

Vysokovibrační sundrum mě provází na našich setkáních se zpěvem a někdy i s tancem, jeho zvuk prochází až do našeho těla a skvěle uklidňuje a harmonizuje. Ve svém okolí můžete najít řadu terapeutických nástrojů s úžasnými přírodními a přirozenými zvuky, třeba tibetské a skleněné mísy apod. Já sama si občas vyrábím různé rytmické nástroje, jako chřestidla a paličky.

ABLETON PUSH

Pro naše setkání připravuji díky spolupráci se studiem Effect a Mirkem Pakrem do budoucna nahrávky nám na tělo. Momentálně se učím ovládat Ableton Push, abych je dokázala pro Vás skládat a dokonce i HRÁT NAŽIVO. Jsme v moderní době a já jsem obyčejný moderní člověk, nedívám se na techniku skrz prsty, je tady, byla vytvořena a je na nás, jak ji využijeme. Ableton přináší možnost hrát na živo skladbu měnící se od meditace až po taneční nářez.

STŘIH HUDBY A VIDEA

Pro následný střih hudby na naše setkávání a prostřih videí, používám Final Cut ProX. Na hudbu není přímo určen, ale umím s ním rychle a svůj účel splní.

Ať už hraji na cokoliv, miluji ten pocit, když to cítím v těle, až do morku kostí a doufám, že se mi to bude dařit přinášet i mezi Vás.

Těším se někdy na setkání

Zuzka


Nejlepší příspěvky
Zkuste to později
Až budou příspěvky zveřejněny, uvidíte je zde.
Nejnovější příspěvky
Archiv
Hledání podle štítků
Zatím žádné štítky
Následujte nás
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page