top of page

ZKUŠENOST ÚČASTNICE ZUZKY

ZKUŠENOSTI Z KURZŮ A WORKSHOPŮ Děkuji za možnost zveřejnění reference Zuzky, pravidelně s námi tančící již půl roku: Mně tanec pomohl od bolesti zad. Záda mě začaly bolet poslední dva měsíce těhotenství a pak mě bolely ještě 3/4 roku po porodu. Zhruba po měsíci tančení bolest odešla. A to jsem nijak jinak necvičila ani nerehabitovala. Mně se toho děje celkově hodně. Proběhlo hodně AHA momentů, věci se začaly skládat a zapadat do sebe. Hodně se mi zlepšila nálada a každý den jsem radostnější a vděčnější za všechno, co přichází. Za toho půl roku jsem úplně někde jinde. Hodně se mi líbil WS na téma strach a vina. Bylo to super se naučit, jak se postupně zbavit strachu a viny z těla a hodně se mi v životě ulevilo a hlavně jsem dostala návod, jak si určité věci v případě nouze zpracovat i sama doma. Fakt paráda! PS: Myslím, že se ulevilo i všem u nás doma. Už nejsem v takové křeči, tak se pročistil vzduch a jsme šťastnější všichni. Krásnou neděli přeji


Nejlepší příspěvky
Zkuste to později
Až budou příspěvky zveřejněny, uvidíte je zde.
Nejnovější příspěvky
Archiv
Hledání podle štítků
Zatím žádné štítky
Následujte nás
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page