top of page

Když žena tančí, celý Vesmír tančí s ní

Když tančím, moje tělo se rozechvívá omamnou vibrací.

Části těla se propojují v ladné vlnky pohybu v tanci, aby naladily mocný nástroj, kterým mé tělo je.

Nechávám za sebou všechny starosti, jejich místo v mé mysli zaujíma hudba, rytmus, nádech a výdech a tady a teď ... prostupuje mnou přítomný okamžik a to, co už nepotřebuji, padá ze mě dolů.

Cítím energii plynoucí od chodidel do pánve, chvění v bedrech a rozehřívající se páteř energií stoupající do srdce. Vnímám energii padající z nebe na má ramena a hladící kůži, vstupující do hrudi. Otevírám v sobě nekonečný zdroj energie.

Když tančím, sbližuji se se svým tělem, objevuji a vnímám spolupráci jednotlivých částí a jejich přirozené propojení, harmonickou mozaiku, ornament mého těla.

Krok, dotek Země. Pohyb rukou, pohlazení vzduchu. Nádech a výdech - energie protéká. Já a okolí, já a Země, já a nebe, já a ostatní - má pozornost proudí ve mně a okolem mě. Jsme jedno v napojení.

Když žena tančí, září. K té zaři se otáčejí květiny, síla její podmanivé energie oslovuje zvířata a tráva touží po jemném doteku její nohy.

Když žena tančí, dává do pohybu božství v sobě a přivádí jej k životu, stává se žijícím božstvím, naplněním své životní síly. Tu si může ponechat i do běžných dní, spojením se sebou posílit svou intuici a znát cestu, jak se dotknout klidu i v rušném dni.

Kroužení a vlnění, proudění, tvary, hrany, jemné změny, velké skoky ... v těle a tanci, stejně jako v celém Vesmíru. Společně se roztáčíme v pravidelných kruzích jako v atomu částice, jako ve Vesmíru hvězdy a planety, tvoříme fraktál. Tvoříme spojení mezi ženami a energii násobíme, tvoříme svůj svět.

Těším se na každý tanec, vdechuji molekuly té krásy, která kolem tančících nádherných žen proudí a uživám si okamžik štěstí.

Ty, ať už si o sobě myslíš cokoliv, věř, že když tančíš, jsi nádherná. Není třeba žádný strach, ani stud, protože každým pohybem se naplňuješ nespoutanou božskou energií, která vyzařuje skrze Tebe a tak to ani jinak nemůže být. Tancuj, vlož tanec do běžných denních pohybů, rozzáříš sebe i ostatní.


Nejlepší příspěvky
Zkuste to později
Až budou příspěvky zveřejněny, uvidíte je zde.
Nejnovější příspěvky
Archiv
Hledání podle štítků
Zatím žádné štítky
Následujte nás
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page